Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Odległej krainy łez. Płeć:
|
|
SĘDZIOWANIE
Sędzia powinien posiadać talię kart, z której weźmie:
- Kiery od 2 do 10;
- Piki od 2 do 10;
Zasada działania jest prosta. Pierwszy wilk atakuje, a wtedy sędzia ciągnie kartę ze swej uszczuplonej talii. Jeżeli wypadnie kier - przeciwnik zostaje trafiony, pik - pudło. Obrażenia zadane są na równi wartości karty /np. kier 3 - 3pkt obrażeń/.
Naturalnie druga strona może się obronić, więc pisze, że np. uskakuje i kontratakuje. Wtedy sędzia ciągnie dwa razy - dla uniku oraz ataku. Kier - udało się uskoczyć, pik - został trafiony. Atak na tej samej zasadzie, jak wyżej.
ATAK SPECJALNY
Jeżeli dana postać posiada atak specjalny /np. czary/, może go używać raz na trzy tury. Wtedy sędzia ciągnie dwie karty i jeżeli choć jedna jest kierem, wtedy sumuje ich wartości i tyle wynosi atak specjalny.
UZDRAWIANIE
Jeżeli postać jest medykiem lub ma taką umiejętność, to może tego użyć raz na trzy tury. Zasada działa jak w przypadku ataków specjalnych.
Każdy wilk posiada w pojedynku 100 pkt życia.
Wyjątki:
Medyk - + 30pkt.
Alfa - + 20pkt.
Beta - +10pkt.
Wyjątki do ataku:
Wyższy Witeź oraz Demon - +3pkt.
Wyższy Myśliwy oraz Witeź - +2pkt.
Myśliwy - +1pkt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ravena dnia Śro 13:28, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|